четвер, 5 вересня 2019 р.

Власний літак як засіб заробітку. Особливості України. Частина ІІ

У першій частині я писав, які літаки та у якій кількості варто обирати починаючому регулярному приватному авіаперевізнику для внутрішніх та коротких міжнародних рейсів. Тепер час обговорити неприємні українські нюанси, які прямо впливають на наш механізм формування цін на квитки.
Майже усі міжнародні аеропорти України оснащені системою ILS, яка допомагає пілотам безпечно приземлятися у будь-яких умовах видимості. У поєднанні з наземним диспетчером використання цієї системи коштує $40 за кожне приземлення. Крім того, нам нав'язують повну заправку у кожному аеропорту. Для Cessna — 208B Grand Caravan у 13-місній версії достатньо 660 кг керосину, а швидкохідніші Let-420 потребують цілу тонну цього недешевого ($ 800 — 1000 за тонну) палива. Якщо після паркування ми забудемо сказати, що нам не потрібна заправка, то наш літак автоматично дозаправлять та здеруть з нас вартість палива за повну заправку, навіть якщо вона не помістилася до баків. Але якщо вчасно сказати, що заправка нам не потрібна, швидко прийняти нових пасажирів з багажем та вилетіти протягом 3 годин, то наші витрати у аеропорту обмежаться вищезгаданими 40 американськими доларами. А якщо інший маршрут буде завеликий для залишку пального, то можна побудувати його через наш базовий або (при закордонних рейсах) близький іноземний аеропорт, тому що там заправка коштує дешевше.

Немає коментарів:

Дописати коментар

🌿 10 заповідей косарської гідності

  🔋 1. Обирай мотокосу під задачу Для подвір’я — електрика або акумулятор. Для комерції — бензинове 2Т-серце. Техніка має служити задачі, а...